מתנות ליולדת ולתינוק

מהם הדברים הראשונים שצריך כשנולד תינוק?

הבאת תינוק לעולם לפעמים גורם לך ללמוד על עצמך דברים חדשים. מתוך תפיסה עצמית חוסן נפשי ובהירות, יש ללידה אופן משמעותי יותר מסתם נשימה וטכניקות התכווצויות. למעשה, מדובר באירוע כזה מדהים משנה חיים, שקיימים אינספור אתרי אינטרנט ובלוגים שמנסים להכין את הנשים לקראת האירוע. עם זאת, יש למעשה דברים שכל אמא חדשה צריכה לדעת לפני ואחרי הלידה כי חלק מאותם ספרים ואתרים אינם מכסים; דברים שגורמים לאמהות להיות מודעות יותר, דברים שיגרום להן להבין עד כמה הן מיוחדות וכמה הן חזקות.

הלידה היא דבר יוצא דופן עבור כולם, ושני לידות לעולם לא תהינה בדיוק אותו הדבר. ישנן גישות כדי להתכונן ללידה אבל בכנות, אין סיכוי לחזות במדויק במה תיתקלי או איך תגיבי על החוויה. עד שאת לא נמצאת בנסיבות משנות חיים הללו, שאת דוחפת את התינוק אל מחוץ לגוף שלך ויש לך חתך מהגוף שלך, אין דרכים ברורות לדעת איך הרגשות שלך והסביבה שלך ישפיעו עליך.

זו הסיבה, שזה נורמלי לחלוטין קצת לפחד לקראת הלידה הצפויה. כל הדברים נלקחו בחשבון, את מביאה אדם אחר לעולם, הגוף שלך יחווה משהו שהוא מעולם לא חווה לפני. זה סוג של חוויה קשה. החדשות הטובות הן כי הרבה אנשים תומכים בך ויכולים לעזור לך להכין את הטוב ביותר בדרך האפשרית.

הדברים הראשונים כל אמא צריכה לדעת אחרי הלידה

לידה יכולה להיות מאתגרת ומדהימה. כאמא, את צריכה לצייד את עצמך עם הידע על הדברים הראשונים שצריך לדעת ולעשות כאשר נולד התינוק. אלה כוללים את הדברים הבאים:

כיתבי את סיפור הלידה שלך

את כנראה לא רוצה לפספס אפילו את הפרט הקטן ביותר של סיפור הלידה שלך. יש הרבה דברים שנמשכים לפני שחווים לידה עד שהתינוק סוף סוף מגיע הביתה. על ידי כתיבת הסיפור שלך, את בוודאי תזכרי הכל גם אם שנים יעברו. לידת תינוקך הוא אירוע מדהים וייחודי במיוחד אם זו הפעם הראשונה. זהו אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לדעת ואתה צריך לעשות ברגע שאת משתחררת הביתה. כיתבי הכל בזמן שהאירוע עדיין טרי.

שימרי על דברים של בית החולים במקום נחמד

כאשר את עדיין בבית החולים, את נוטה לקבל כל מיני מזכרות כמו כובעים התינוק, כרטיסי שם, צמידי בית החולים ועוד. אלה הם דברים קטנים אך משמעותיים שרצית לשמור. אם בספר התינוק שלך יש מקום עבור אלה, אז זה יהיה הכי טוב לאחסן חלק מהדברים האלה בספר התינוק. את יכולה גם לעשות shadowbox ולוודא שהכל נשמר במקום.

צלמי כמה תמונות של הרך הנולד

דבר נוסף שאת צריכה לדעת על הלידה היא המשמעות של צילום התינוק. צלמי כמה תמונות של התינוק שזה עתה נולד. אם את לא יכולה להרשות לעצמך לשכור צלמים מקצועיים, יש סרטוני הדרכות באינטרנט שיכולים לעזור לך.

 

תשמרי על עצמך

לידה היא לא בדיחה אז רשימת הדברים הראשונים שלך כולל טיפול בעצמך. ודאי כי את מקבלת הרבה מנוחה, תזונה מספקת ועזרה במהלך השבועות הראשונים לאחר הלידה.

הלידה והטיפול בתינוק קשה. כדי להרגיש בנוח וטוב יותר, נסו לעשות את אותם “הדברים הראשונים” שהוזכרו לעיל. אלה יכולים להפוך את כל החוויה שלך בלתי נשכחת.

אם את מכירה מישהי שילדה רק לאחרונה, תני לה סלסלה מעוצבת ליולדת ולתינוק שתגרום לה להרגיש טוב יותר. קיימים רעיונות נפלאים למתנות שכאלה שייגרמו ליולדת להרגיש אהובה ופינוק.

היכן ניתן לרכוש מתנות מעוצבות לתינוק?

אין מקום טוב יותר לקנות מתנות ליולדת ולתינוק מאשר באינטרנט. כאשר קונים באינטרנט, ודא כי אתה מבצע את ההזמנה עם האתר המהימן ביותר המציע שפע של מתנות עשירות לתינוק.

פנקו את יקיריכם עם מתנות לתינוק מקוריות ומדהימות שאפשר להביא למסיבה, לבית החולים או לביתה של היולדת.

ניתן לפנק את התינוקות גם באוברולים, סרטים לשיער לתינוקות, ככל שהילדה תגדל ניתן יהיה לפנק בשמלה לילדה כמו שמלות מסתובבות, שמלות שושבינה לילדות ועוד.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.