איך לבחור בגדי ים לילדות?

 

חוף הים הוא מאז ומתמיד אחד ממקומות הבילוי האהובים עלינו ביותר: אמנם בחלק מעונת הקיץ המדוזות מונעות מאיתנו להיכנס למים, לפעמים החופים צפופים מאוד, החנייה עלולה להיות יקרה וכשהילדים חוזרים הביתה עם המון חול אנחנו לפעמים מצטערים שהלכנו לים, ובכל זאת מדובר במקום כיפי במיוחד.

עוד אטרקציה קיצית פופולרית היא הבריכה  – נכון, לעתים היא יקרה ולפעמים היא צפופה ובכל זאת בעונה החמה המקום הנכון להיות בו הוא המים, וכדי להיות במים בים או בבריכה יש צורך בבגד ים. בחירת בגדי ים שונה לדוגמא מבחירת שמלה לילדה בשונה לדוגמא מבחירת שמלה לילדה בעמוד זה תמצאו המלצות לגבי בחירת בגדי ים לילדות כך שתוכלו למצוא את האופציה המושלמת מכל הבחינות  במיוחד בחוג שחייה לילדים.

ביקיני, טרנקיני או בגד ים שלם?

ההחלטה הראשונה היא לגבי סוג בגד הים – ביקיני, טרנקיני (מכנסונים וחזייה) או שלם. אופציה נוספת היא בגדי ים שכוללים גם מכנסונים ושרוולים. ההחלטה צריכה להתקבל לפי סוג הפעילות – ככל שהילדה אקטיבית יותר, כך יותר כדאי להעדיף בגד ים שלם או אפילו מכנסונים ושרוולים שמאפשרים לה להרגיש בנוח לאורך כל הבילוי. גם חשיפה רבה יחסית לשמש מצדיקה בחירה בבגדי ים שמקטינים את מידת החשיפה של העור לקרינה שכידוע עלולה להיות מסוכנת.

איך להתאים את צבע בגד הים לגוון העור?

פרמטר נוסף לבחירת בגדי ים לילדות הוא גוון העור. לילדות בעלות עור כהה, מומלצים גוונים ניאוניים ולמי שנרתעת מבגד ים זוהר מדי אפשרי גם פשוט צבע קריר (כחולים או ירוקים למיניהם). בגדי ים בצבעים קרירים מתאימים גם לילדות שזופות, ואילו לילדות עם עור בהיר כדאי לחפש בגד ים בגוון ניטרלי עם דוגמאות או הדפסים.

בכל מקרה כדאי לשלב את הילדה בבחירה, שהרי בסופו של דבר לרוב הילדות החל מגיל מסוים יש כבר טעם מובהק משלהן, והן אלה שאמורות להרגיש בנוח עם בגד הים.

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.