דברים שכל ילדה צריכה בארון  הבגדים שלה

בכל בית יש חללים וחדרים שונים. יש מקומות ציבוריים השייכים לכולם ואליהם אף מגיעים מבקרים מבחוץ, ויש אחרים שנחשבים פרטיים ועליהם נמנים, בין  היתר, חדרי הילדים. במרבית הבתים יש לכל ילד חדר משלו וחדרי  בנות יהיו  מעוצבים אחרת מחדרי בנים. העיצוב שונה באלמנטים רבים ובכלל זה: צבעים שיקשטו את הקירות, את הרהיטים ופריטים אחרים, תוכן פנימי בחדר ובארונות הבגדים, תמונות וכרזות  המעטרות את הקירות ובעוד אלמנטים שונים אחרים. חדר של ילדה יהיה בצבעים רכים שכוללים גווני ורוד, אדמדם, סגול וכדומה.  יש צורך לבחור מראה מתאימה, שולחן כתיבה עם כיסא מעניין מתאים, שטיח קטן, עגול או מלבני שיונח על הרצפה  וכמובן, ארון בגדים.

ילדה בכל גיל מקדישה תשומת לב רבה למלתחה שלה. מטבע הדברים, ארון הבגדים הפרטי שלה יהיה עמוס בבגדים המתאים ללבישה בכל עונות השנה. בגיל  ההתבגרות תהיה תחלופה קבועה של בגדים בגלל שהילדה צומחת ובגד שהתאים בשנה הקודמת כבר לא יעלה על  הגוף בשנה שלאחרי. פרטי ביגוד לנערות כוללים את כל מיני הבגדים התחתונים והעליונים שהן  לובשות, ובכלל זה: חצאיות, שמלות לילדות מכנסיים, חולצות, בגדי בית ספר, חולצות של התנועה וכדומה. בכל ארון יהיו קולבים  עליהם ניתן לתלות פרטי ביגוד שונים. קולבים הכרחיים למניעת אי סדר. במגירות או בסלסילות  המיועדות לאחסון פנימי יניחו בגדים תחתונים, גרביים וכדומה. בנוסף יהיו פרטי לבוש משלימים כמו: כובעים, צעיפים, חגורות, כפפות ועוד.

חלק חשוב ובלתי נפרד מכל מלתחה של נערה הוא האקססוריז. הארון יהיה מלא בשרשראות, צמידים, עגילים ותכשיטים אחרים וכן, תיקים ארנקים שמלות לילדות ועוד. בארונות רבים מקצים גם מקום לכלי  המיטה השייכים לילדה ובכלל זה: כריות, שמיכות, מצעים ועוד. מדפים אחרים בארון מיועדים לצעצועים  שונים ובהם משחקי קופסא, משחקי קלפים ומשחקים אחרים  האהובים על גילאים אלו. בארון הבגדים מייחדים, במקרים רבים, מקום לתיקי בית הספר. במקרים אחרים מארגנים לתיקים נישה מיוחדת שנמצאת בסמוך לשולחן  הכתיבה.  בנישה זאת ניתן להחזיק גם ציוד ספורט, משחקים שונים, ספרים ועוד.

חלק אחר בארון או באחד אחר הצמוד לו יוקדש לנעליים מסוגים שונים. לארונות רבים יש גגות אותם ניתן לנצל לאחסון דברים. בנישה לצד הארון ניתן להניח קופסאות על גלגלים לצורך אחסון פריטים נוספים של הילדה בחדר השינה שלה. מידות ארון סטנדארטיות לילדים הן: 120-160/240. מידות אלו אמורות להספיק ובלבד שפריטי לבוש ופריטים אחרים שאין בהם צורך יפונו ממנו. צבעי הארונות לבנות מגיעים בגוונים האהובים במיוחד עליהן: ורוד וסגול. אבל בהחלט ניתן למצוא ארונות בגוונים לבנים ובהירים עם מסגרות וידיות בצבעים אלו. מומלץ לרכוש ארונות אצל משוקים בעלי מוניטין אשר ברשותם מבחר גדול של ארונות. ההורים והילדות יוכלו למצוא בקלות את  הארון שיכיל את כל הפריטים הללו.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.